من همونم...

...
من همونم...
ن : من ت : دو شنبه 20 مرداد 1393 ز : 22:41 | +

من همونم که همیشه غم و غصه‌م بیشماره 
اونی که تنهاترینه، حتا سایه هم نداره 

این منم که خوبیام‌و کسی هرگز نشناخته 
اون که در راه رفاقت همه‌ی هستی‌شو باخته 

 

هر رفیق راهی با من دو سه روزی همسفر بود 
ادعای هر رفاقت واسه من چه زودگذر بود 

هر کی با زمزمه‌ی عشق دو سه روزی عاشقم شد 
عشق اون باعث زجر همه‌ی دقایقم شد 

اون که عاشق بود و عمری از جدا شدن می‌ترسید 
همه‌ی هراس و ترسش به دروغش نمی‌ارزید 

چه اثر از این صداقت، چه ثمر از این نجابت 
وقتی قد سر سوزن به وفا نکردیم عادت 

ترانه‌سرا: ﺑﻴﮋن ﺳﻤﻨﺪر



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: من , من همونم , شعر من همونم , غم , غصه , غم و غصه , بی شمار , تنها, تنها ترین , خوبی, خوبیام , هرگز , نشناختن , رفاقت , راه , راه رفاقت , هستی , باختن, همسفر , ادعا , رفاقت , ادعای رفاقت , زود گذر , زمزمه , عشق , زمزمه ی عشق , عاشق , زجر , ذقیقه , عمر , جداشدن , ترس , هراس , دروغ , صداقت , نجابت , ثمر , سوزن , سر سوزن , وفا , عادت , ترانه , ترانه سرا , بیژن , بیژن سمندر , ,
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by mahlove
This Template By Theme-Designer.Com